Teraz jest 24 maja 2018, o 13:54

Wiedeogaleria - regulamin 
Autor Wiadomość

Post Wiedeogaleria - regulamin
Mam powazny problem z zamieszczaniem malych filmikow w galerii.Zrobilam jeden,ktory po wielu zmniejaszaniach udalo mi sie zamiescic na stronie, ale film stracil na jakosci. Moze ktos madry mi powie jakiej wielkosci ma byc tz .ile MB i w jakim systemie ( ja robie w JPG, ale moge zamienic). Ja pracuje na angielskojezycznym kompyterze, nie mam polskiego alfabetu.Nie moge uzywac wyszukiwarki bo wystarczy wpisac jeden inny znak i nici z tego. Kiedys chcialam skomunikowac sie z ~bialaakacja i kiedy wpisalam to odpowiedzialo mi ,ze nie ma.To wszystko przez jedna mala kreske w literce. Znalazlam inne metody. Moja przygoda z komputerem zaczela sie w Australi i ja nie bardzo dobrze czyje sie na polskich stronach, czasami poprostu nie rozymie o co chodzi.

1 paź 2008, o 07:40

Post Re: Wiedeogaleria - regulamin
Nic Ci nie pomogę bo okropnie jestem zielona w sprawach komputera.Chcę Ci tylko powiedzieć,że miło jest gdy ktoś z końca świata do nas pisze.NIe poddawaj się więc i pisz,bo my tu czekamy.Pozdrawiam.Puchatek

Załączniki:
Komentarz: Wysyłam Ci troszkę jesieni
IMG_2074 małe.jpg [135.75 KiB]
Pobrane 303 razy
2 paź 2008, o 17:47
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość

~puchatku, dziekuje Ci za jesien.Piekne kolory, ja bardzo tesknie za polska jesienia.Niestety jak do tej pory nikt mi nie pomogl w sprawie wideogalerii.

3 paź 2008, o 12:00

Teoretycznie nie ma ograniczeń co do wielkości pliku, jednak im plik jest większy (zajmuje więcej MB), tym dłużej ładuje się na serwer (serwer ma ograniczony czas odpowiedzi, po przekroczeniu tego czasu zrywa ładowanie filmu).
Jeśli chodzi o "system" filmu, to musi to być jeden z następujących formatów: 'avi', 'mpeg', 'wmv', 'flv'. Filmy nie są zapisywane w jpg - w jpg są obrazki.